כרטיס טיסה מוזל לישראל

כרטיס טיסה מוזל לתושב חוזר

ביטוח לאומי

ביטוח בריאות לתושב חוזר
אל תשלם את ה"קנס" של ביטוח לאומי

מועדון חברים

הצטרפו למועדון החברים

כרטיס טיסה מוזל לישראל

כרטיס טיסה מוזל לתושב חוזר

ביטוח לאומי

ביטוח בריאות לתושב חוזר

מועדון חברים

הצטרפו למועדון החברים

צרו קשר

03-672-8255

כתבו לנו

toshav-hozer@bezeqint.net

24220321_m
 המרכז לתושבים חוזרים

המרכז לתושבים חוזרים

שלא יעבדו עליכם!!!

לצערי הרב, לאחר 32 שנה בעסקי תושבים חוזרים, אני עדיין נתקל כדבר שבשגרה בדיס-אינפורמציה בלשון המעטה או בניסיון להונות את הלקוח הישראלי בלשון פשוטה וכל זאת לאור התנאים המיוחדים:

  1. לקוח חד פעמי בכל תחום (קניות, שילוח בינלאומי, ביטוח וכו').
  2. קניה שמתבצעת בחו"ל ולך כלקוח יהיה קשה להתלונן.
  3. קניה ראשונה בחייו של הלקוח בסדר גודל כזה (כל מוצרי החשמל).

המוכר שמודע לחולשותיו האובייקטיביות של הקונה, לא פעם מנצל מצב זה ולהלן מספר טריקים שעליך להיזהר מהם:

  1. הצעה בעל פה – עסקים רבים נוהגים לתת ללקוח הצעה בטלפון או אפילו בפגישה אישית אבל בע"פ (לא יאומן !) כאשר הלקוח רושם בעצמו את המחירים, ובשלב מאוחר יותר כאשר מגיעים לכלל ביצוע העסקה, פתאום משתנים הנתונים (המחיר או/ו המודל, ולידיעתך, שניהם חשובים כאחד !).

דרוש, וזכותך לקבל, הצעה בכתב על נייר מכתבים של אותו בית עסק. 

  1. מחירים ללא מודל – סוחרים רבים נותנים מחירים למוצרי חשמל אך אינם מציינים את המודל (או לפחות לא את כל המודל). מבחינתי, זה כאילו לא נתנו מחיר כלל מאחר ומחיר הוא פונקציה של מודל ספציפי. סיבה נוספת שחשוב לקבל מודל והיא שיקל עליך לערוך השוואת מחירים עם עסק נוסף. לעולם ! אל תסכים לקבל מחיר ללא מודל, אנא הקפד על כל האותיות והמספרים במודל, כל אחד מהם אמור לציין נתונים חשובים לגבי המוצר.
  2. תשלום עבור המוצרים – מומלץ לא לשלם עבור כל הקניה מראש. לצערי היו מקרים בעבר שבו חברות (וזה קורה דווקא למפורסמות וגדולות שבהן) שפשטו רגל ולא סיפקו את הסחורה, או שסיפקו סחורה שונה ממה שהוזמן.
  3. מודלים ישנים – אחת הבעיות היותר נפוצות היא שספקים מציעים ומוכרים מודלים ישנים, אפילו מאוד ישנים!! מודלים שקיימים באותה עיר או מדינה שלא מתאימים לישראל ואל תטעו לרגע ותחשבו שאם אתם קונים מחברה גדולה או ידועה, אותה החברה תמכור לכם מה שנכון או טוב עבורכם, להפך, הם ימכרו לכם מה שנוח להם, בדרך כלל הם מנסים להיפטר ממלאי קיים.

כיצד לא ליפול בפח? לשאול הרבה שאלות, לקבל התחייבות בכתב ומעל לכל לבדוק באתרים המצורפים בזאת של החברות המובילות. מוצר שלא מופיע, כנראה הוא ישן ולכן לא מומלץ לרוכשו.

  1. הפתעות – (בצד הישראלי) חברות שילוח בינלאומי רבות בחו"ל נוהגות להבטיח הבטחות רבות ללקוחותיהם בעודם בחו"ל, אך למרבה ההפתעה כשמגיע הלקוח לארץ מתברר לו שלהבטחות אלו אין כיסוי ועליו לשלם עוד כספים רבים שלא הוזכרו. מומלץ: לקבל את כל העלויות בכתב !!!    

כמה טוב שבאת הביתה....

מידע נוסף…

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן